Dagen idag ^^)

Dagen idag började med att jag vaknade svarade på lite sms xD och gick upp och drack smoothie ;)
sen så gjorde jag mig lite i ordning för att sanna skulle till körskolan så att då så passade mamma stoffe och jag gå in på City Gross och handla lite =) <3
Sen så när vi kte hem så åkte vi förbi Jesper och mormor som var i färjestaden och åt vofflor gott (H)
sen åkte vi hem xD
Jag satte mig vid datan och började greja lite på bilddagboken ^^
Alla som inte redan är kompis med mig där så heter jag Slutterudd bli gärna kompis ;P
sen så typ vet jag inte mer vad vi har gjort.....
Jo just det vi åkte ju till grönis en sväng med och vattnade lite och så fast jag satt bara inne och spelade bilspelat (A) det är mkt roligar xDD
sen åkte vi hem och jag cyklade till äffären för att pappa och sanna ''glömde mig '' :P men jag fick ju i alla fall lite motion  men den försvann snabbt för att när jag kom hem så åt jag glass alltid lika gott men jag förtjänade faktigst det för att igår så cyklade Alex och jag från Färjestaden till Mörbylånga :P och jag fick cykla på jeppes cykel vilket inte gick såbra jag släpade typ benen i marken kändes det som så idag har jag JÄKLIGT! ont i rumpan xDD

Men nu pallar jag inte skriva mera =) Kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0