Amanda&Matilda<3

Matilda&Amanda<3

Amanda du är allt för mig och jag menar det verkligen<3
Är du ledsen så är jag ledsen...ingen klarar väll av att ens syster inte mår bra? <3
Du har allt och lite till, du är söt, snäll,snyggast,bäst,och framför allt så kommer du alltid att vara min lillasyster<3
Du får hata mig du får ignorera mig du får älska mig, du får göra vad du vill men jag finns alltid<3
Vi har haft våra fighter men kan nästan aldrig vara arga ppå varandra om vi är ovänner....det har väll hänt 1 eller 2 gånger under alla år som vi har känt varandra men det har löst sig på en  dag ungefär<3

Hahahaaa, jag kan bara titta tillbaka på alla minnen vi har alla gånger vi har skrattat HAHAHAHHA x'')
Och alla fler gånger vi kommer skratta xD

Och nästa gång ngn är elak mot dig då fan....ärligt jag kommer med min yxa och monster truck och allt jag äger och då fan äre synd om dom personerna som har variit elaka mot dig<3
För ingen är elakt mot min syster......!!

jag älskar dig massa gånger om och om igen <3
Tyvärr så kan jag inte skriva bättre om hur mycket jag älskar dig för att det går inte
att förklara med ord.<3

<<Slutterudd>>4/4-10 säger:
så man fick typ städa och plocka av bord och vara social med gäster x)

amandanorberg.* säger:
Haahaahaa & du bara skarru ha en cigg eller? xD
men yxan på axen & din svart "kläning" med huvua det vet en som son han dära i sims har om man dör så kommr han & hämtar en ju xD


HAHAHAH Asså Amanda det är olagligt att vara så kulig som du är x''')
Ja sitter här och typ AS garvar åt detta x)
I alla fall LÖW YAA SIIIISTA :D<33




<<Slutterudd>>4/4-10 säger:

HAHAHAHAHAHAHAHHAH xD

jaa för fan xD

amandanorberg.* säger:

xD

vet du?

jag ligger här &tänker

haahaahaa

tänk när matilda kommer gåendes i så sin svarta kläning md yxan på axen & svart i ansiktet xD

vit i ansiktet*


Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg

allt jag kan säga just nu jag älskar diig så jävla mycket att orden inte ränker till,<3

2010-04-23 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0