HAHAHHA jag döööör xD

HAHAH jag säger ju det....jag hittar massa roliga inlägg på gsm x''')) som tex;

Gud kan vara en TJEJ!

JA, varför tror många att gud är en tjej? Jag tror inte på gud och har just nu ingen religon alls. Jag tror att gud är ett "smeknamn" för Gudrun och då är väl ändå en tjej, det är många av mina kompisar som inte alls tycker samma sak som mig men jag tycker faktiskt att det är rätt att tro eller tycka. Kanske är tror man det för att män anses vara starkare än kvinnor, det är ju faktiskt rätt konstigt. Jag menar det finns säker flera tjejer som är starkare en vissa killar!! Så varför säga gubbe i himlen till gud och inte gumma i himlen?? Någon som håller med mig <3
Ni har ingen rätt att raportera för rubriken är sann jag skrev inte ÄR utan KAN.

//The One!?



Assåå ärligt jaag håller på att dööö x'))

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men dude. Deal with it liksom, vad är det ens att tjafsa om?



Matilda, du bara hittar massa knäppisar överallt!

2010-04-19 @ 19:12:22
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: sluddiludd

Hahah, det är en jävla massa att tjabbla om =D



EN KÖTTBULLE KAN ALDRIG BLI TVÅ!

2010-04-19 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0