Neej, jag saknar :'(

Åwh...nu skanar jaaag den tiden var den bääästa =')
Bara för att marcus,Wille och jag äger på att skriva låtar

"eddie är ful Jea är kul och när dom träffas blir det strul" *sjunger*



För vi har ju ingen frihet men under sommaren ska vi få det vi ska bada dagen lång och ha jätte skoj ohohoh våra lärare får ledigt och vi hoppas dom får trevligt men dom saknar oss nog snart och om man tänker efter så är det nog klart sen ska hela ens klass köpa en glass glass i stora lass

Då finns det ingen som tar en man simmar runt runt runt i havet det är något som man verkligen vet att idag så smäller det då finns det ingen som tar en man går runt mitt inne i staden det är gutt att vara ledig ett tag och man får vara kung för en dag

Carola hon kan mycké och hon brukar ha ett smycke hon lär oss allt hon kan och Willy är hennes man
Anjelica har 6b och vi brukar se henne le sen svurit aldrig mera köpa kläder ifrån Indien
Eddie är ful
Jea är kul och när dom träffas blire  strul


Då finns det ingen som tar en man simmar runt runt runt i havet det är något som man verkligen vet att idag så smäller det då finns det ingen som tar en man går runt mitt inne i staden det är gutt att vara ldeig ett tag och man får vara kung för en dag



ÅWHEE!.....Saknar!!!
Asså neje jag saknar inte Ammarnäs jag saknar den gammmmmla klassen och alla äventyr vi hade ;)
ÅÅÅÅÅÅÅWHE.....fast jag saknar den bara tills spansakn nästa gång för då inser jag att jag inte orkar med att ha Wille som sitter och slår på mig hela tiden eller Olle som går och snubblar eller Dennis dumma komentarer....och jaa.....marcus sätt att kunna babbla så att carola måste slänga ut honom och allt x)
SAAAAKNAR....just nu xD<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0