All i need is you.

HAHA, jag total dog i dag på matten x'd
Janne Playboy berättade att han hade varit på ngn loppis där han hade köpt nån...ehm... jaa sån där grej som man har vatten i...
ah .. i alla fall så hade han gjort saft som han bjöd klassen på och så fick man ta det i plastmuggar och så sa jag; Jag dricker inte det där..han sa ju att han hade köpt den på en loppis vem som helst kan ju ha kissat i den *asg*
ah, och sen när alla sitter och dricker det så säger janne ; Ah det är ju rätt onödigt att bara använda sånna här muggar en gång så om ni sköljer ut dom och skriver sitt namn på dom så kan man använda dom igen, jag dog typ för att jag trodde att han skulle säga att man kunde skölja ur dom och sen sätta tillbaka dom.

hm..ingen kommer fatta det roliga..

Ajja, Manda är bäst utan...protest? nej det där lät gaaaay :D


Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg,<3

haahaahahaahahhhaahahahaahahaahaahahaahhaa xD



Tilda är bääst utan protest ju ;D

2010-08-31 @ 19:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0