"Föredetta Engström nu Thörneke"

okeej,Vaknade nyss från...hm.. jaa...2 timars sömn hehe..okej igår va vi på bröllopp och så kom vi hem idag.
Jag undrar hur många gånger jag hörde det igår "Föredetta Engström nu Thörneke" sååå sukt irriterande alla som säger det är fjolliga *yaay jag är fjollig*
jajaa..
det va typ 125789213441531345879 fukking taaal och till slut så tröttnade Erika, Moa och jag på att höra alla babbla så vi gick på spökjakt! 8D
Moa skulle ta oss till ngt ställe där hon och magnus hade varit innan men vi gick bara runt i cirklar..heheh
Juste, detta va på borgholms slotsURIN 8D
Och så gick vi till toan igen sen och då va det ngn asss full tjej som började prata med oss om typ hur vi hade det på det andra brölloppet (det va 2 samtidigt)
De andra va alla ass fulla på och på vårt satt vi och lyssnade på massa tal och sånt fast vi hade sääkert mkt roligare än dom andra för vi kmr ju iaf ihåg vad det va som hände ;)
Hmm, juste inatt fick jag reda på att jag hade anklagat min lärare för att vara full, att jag gillar odödliga hästar och att kalle gör allt för sin käraste HA-Ha-HA
Det va små häften vi fick med lite olika saker, typ interjuver med Kajsa och Viktor och med deras föräldrar och sen typ klippdockor, och ett test vem man va mest lik av kajsa och viktor (jag blev viktor) och sen så stog det lite om varje gäst som va där på min stog det; "bs kusin.Lurig tjejsom gillar Harry Potter och odödliga hästar (?).Har anklagat sin fröken för att vara full och tycker att julkalendrarna var bättre förr.
Visst lite stämmer ju men odödliga hästar och full? läskigt att dom vet ngt om mig som inte ens jag visste själv :P.
pappas stämmde ju iaf: "Bs farbror.aka Pedro med vattenslangen som ser till att öland blir befolkat. gillar att pyssla i växthus (mjaooaoa) och att göra fina mönstger med chokladsås (jag skulle säga ALLA sorters soser 8D)

Och sen så fyllde Moa år igår också så typ 105 personer sjöng för henne, hon blev toooomatröd i facet :P

Nu orkar jag in te skriva mer ^^


ciaaao




Jag är inte kaxig ~ det är bara försvar.
Jag är inte döv ~ jag hör bara inte bullshit.
Jag älskar många ~ men en del lite mindre.
Jag är kär ~ men aldrig i mer än 1 person.
Jag snackar aldrig skit ~ jag säger bara det som är sant.
Jag är inte egoistisk ~ bara jävligt självsäker.
Jag är inte elak ~ bara ärlig



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej du!

Hittade din blogg idag :) Kanske ska förklara din beskrivning. Odödliga hästar var att du lyssnade på nån sång när du var yngre, typ Fred Åkerström kanske?? Och det där med att fröken var full var väl på typ dagis när din fröken hängt upp en tavla snett och du sa "Jag tror inte fröken är riktigt nykter" Remember? Kul att Peter fortfarande leker med såserna, pappa har traumatiska minnen av det från när de var små :P

2010-09-16 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0