Fredag 13e

Bästa dagen på året :D
Längtat som saaatan tills idag =d
Längtar tills det blir lite mörkare så man kan börja starta filmerna, ta fram kniven och...HA-Ha, jag ska inte säga för mycket
o.O
Ja jag är galen 8D
Resten av dagen får gå till att planera kvällen och bus o.ô
Och när denna dagen är slut så längtar man arslet av sig till Haloween

Det är min favorit dag idag för att man kan göra...skada..förstöra saker utan att man tänker så mycket på det direkt.
Mooooohahahahaah
Boys and girls of every age
Wouldn't you like to see something strange?
Come with us and you will see
This, our town of Halloween

I am the one hiding under your bed
Teeth ground sharp and eyes glowing red

I am the one hiding under yours stairs
Fingers like snakes and spiders in my hair


Nu på dagen kollar jag på Beck och Walllander, kan det inte bli natt snart! 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-3 timmar senare


Blööö, jag har verkligen ingen lust att titta på film eller göra något av det där som jag har planerat/ sett fram emot.
Blääää, jag skulle aldrig suttit ute, eller läst o.ö, eller gjort allt det där andra jag gjorde, jag är helt döö tröött.
Bleee, jag vill sova fast endån inte.
Blooo, Jag tänker göra allt det där endån :D
BlQQQ, HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0