There is much diseases in Mianus

Ojjojj, jag sitter och drogar Jackass<3! helt kär i det elefantbajsbadande programmet elle vaffan man nu ska kalla de :P nu när jag har kollat på alla jackass grejer jag hittar så blire att flumma lite till med manda och sen blire skräck, köpte 6 nya skräckfilmer idag det gillas fet mycke...
hm...linus är en negerboll

Ajja nu blire film, ciaao :D

Negersmet
Negerboll
-Vaffö fiinns det inte så många negersmilysar på msn ;(
- För att det inte är så många i afrika som använder de? xD

Inatt jaag drömde om en kuk
jag aldrig drömt om förrut.

Jaa, jag mår helt okej asså :D













Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är det jag har sagt hela tiden! Jackass äger! Eller gjorde... Men när du och resten av familjen var dumma och sa att det var skit så har jag vuxit ifrån det lite nu så du får skylla dig själv att du inte har någon att se Jackass 3D med.

2010-08-29 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0