tidsfördriv >.<

Jag har....
[x] Snott den här listan
[ ] Röker
[x] Varit full
[x] Varit kär
[ ] Hånglat med en främling
[x] Skolkat
[x] Älskar eller saknar någon
[x] Somnat i skolan
[x] Tittat på en solnedgång
[x ] Sovit under stjärnorna
[x] Blivit kittlad
[x] Nördat framför datan
[x] Gjort bort mej på skolan
[x] Snubblat på en papperslapp
[] Blivit avstängd från skolan
[x] Hatat mitt utseende
[X] Älskat mitt utseende
[x] Gråtit mig själv till sömns
[x] Sjungit karaoke
[x] Fångat en snöflinga på tungan
[x] Dansat i regn
[x] Hoppat i en vattenpöl
[/ ] Snusat (alex fejk grej ^^)
[x] kär
[] Varit otrogen
[x] Dampat
[x] Bli emo!!!
[] Bisexuel
[] Lebb
[x] Tagit någon på rumpan
[x] Blivit mobbad av en tjej
[x] Blivit mobbad av kille
[x] Varit knäpp helt xD
[/] haft självmordstankar  (bara tänkt på hur det skulle va att döda sig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0