Cut cut..

Nu ska vi studera, vi ska granska lite mera den värsta kulturen på många år
Ett depresivt beteende, inte ett leende göms under deras svarta sneluggshår
De rör sig tyst och kallt, de finns fan överallt men nu har den stilen fått turen
Att granskas av mig, och ska de skonas nej jag ska granska sönder emokulturen

Cut cut cut jag mår så dåligt
Kan man inte placera varenda emo på en obebodd ö
Cut cut cut jag mår så dåligt
Där kan de cutta sig själva och slutligen dö

Sedan händer det någonting, de samlas i en emoring hemma hos varandra varje kväll
Och där sitter de små liven, skickar upp den vassa kvinen och cuttar sig till musik av Tokio Hotel
Ögonskugga och kajal, säger sig vara onormal trots att varenda jävel ser likadan ut
Deppig som en novemberkväll, bisexuell vi måste se till att emotrenden tar slut

Cut cut cut jag mår så dåligt
Kan man inte placera varenda emo på en obebodd ö
Cut cut cut jag mår så dåligt
Där kan de cutta sig själva och slutligen dö


Men helvete nu får det vara nog, tänk om alla emos bara dog
Medmänniskor vakna upp, vi ska krossa emos i samlad trupp
Brats och bönder går hand i hand, för att utrota emos ur vårat avlånga land
Varenda emo ska vi ta och skjuta, hade gärna plågat dem först men det får dem att njuta (och det är bara äckligt)

Cut cut cut jag mår så dåligt
Kan man inte placera varenda emo på en obebodd ö
Cut cut cut jag mår så dåligt
Där kan de cutta sig själva och slutligen dö


----
Nya favorit  llååten!(Y)

----





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0