10 sanningar

har sjukt tråkigt så jag kör 10 sanningar...


*
jag hatar när mina kompisar eller någon annan överhuvudtaget kollar på min mobil.
* jag pratar 24-7 om de som ska hända
jag tycker att mamman i filmen där nere borde hängas
*
  Jag har lyckats klippa sönder min skåpsnyckel
Jag tycker att digestiv choklad  är sjukt beroende framkallande.
* när jag saknar någon måste jag prata om den hela tiden.
* Jag skaffade en tangentsbordslampa och när jag hade fått insåg jag att jag inte hade ngt usb-uttag på mitt tangentbord..
* Jag är inte galen bara lite smått sinnessjuk
*  Min familj och mina vänner betyder allt för mig !
* Jag saknar att gå på dagis (a)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Var du tvungen att visa den filmen? Stackars barn...

2010-12-16 @ 14:43:24
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Farmor Karin

för några år sedan tittade jag ofta på dr.phil

men jag har kommit på bättre tankar.

Jag säger bara "usch"

2010-12-17 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0