Jeeeeeeeensa

Visst är min gullunge mega as söt?





eller  ja för de mesta iaf..
Dvs när han inte bits , stökar, slåss eller gömmer sig.

Haaar ingeeet att skriva om..
Moooorsaaaan har köpt en ny kamera och massa shiet,
Vi ska också åka till Umeå (?) och hämta en missbildad mopsvalp :p 
Inte större än jeeensa är den höhöhöh
Idag va de ngn typ öh..idrottare???? på skolan sjukt lol va de , ingen lyssnade på vad han sa för vem fan vill höra han berätta om hans liv i en timme , inte jag iaf.


Nu ska jag nog få ngn att skaffa fram lite godis till mig och sen ska jag kolla på greveholm eller karusellernasover eller ngn annan gammal julkalender (: !

Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Vonsan

Han e så söööööt !!!

2010-12-10 @ 21:35:34
URL: http://olandsktlantliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

JENS-MENS!

Han är gullig...<3

2010-12-10 @ 23:29:01
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0