kan de inte bli..

Kan de inte bli sommar snart?
Får alltid så sjukt ont i huvudet och ögonen på vintern för jag ser inte när de är mörkt men om jag tänder lampor och
massa sånt shiet så får jag ont i ögonen...
och så  blir man trött när de är mörkt (n)
Det enda som är bra med vintern är att man kan åka spark (jag äger fetans mke på de ;o )
och så kan man haaa snöbollskriig :D

Dagens i-landsproblem.


Jag frågade min storsyster hur kobajs blir format som en sån där skruv ...och vad händer om den inte blir formad så?
Hon visste inte de....
Så snälla om ngn vet de kan ni då svara på min fråga?!?
Skulle värma mitt kalla hjärta väldigt mke ...




Kommentarer
Postat av: Sanna

Kick-powwaaah

2010-12-04 @ 19:03:21
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0