men vad e de då som gör att jag är kvar fast jag har sagt jag ska gå

Jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna och den går såhär
Jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna och den går såhär
Jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna och den går såhär
Jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna jag kan en sång som går folk på nerverna och den går såhär
......


ny header och design är påväg snart också ! (:

Kommentarer
Postat av: Ann

Du går en på nerverna ibland / puss på dig

2010-12-12 @ 15:08:19
URL: http://olandsktlantliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0