Ödet säger att vi inte ska ha den vi först tittar på ;)

Ödet
Jag litar till 100 % på ödet.
Om man har planerat något som inte blir som de "ska" så är det ödet som har bestämmt de , de blir oftast mycket bättre ;)
Iaf om man tänker på de som har hänt idag , de första känndes bra, det som hände efter känns toppen , haha, ingen kommer fatta och jag säger inget *blixtlås* , FÖRVÄNTANSFULL :D


När man inte har nån att älska kan man tänka,
att man vill ha nån att hålla i hand,
men när man är tillsammans då kan det hända,
att det vore bättre utan några band.
Någonting måste vara fel,
varit kär så många gånger,
men den har aldrig gått i lås.
Och jag har givit min kärlek blommor,


Kommentarer
Postat av: vonsan

Blixtlås här med men det är så svårt. /kram

2010-12-14 @ 17:08:14
URL: http://olandsktlantliv.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0