Dagen...

På morgonen så väcktes man av att Jesper klampade in i rummet och slogg mig i huvudet och tyckte att jag var en ful idiot som låg och sov.
sen åkte vi in en snabbis till stan stoffe klippte sig mamma kom frpn sjukhuset och lite sånt självklart skulle en viss person pissa i alla buskar han såg yaaaay -.-
vi åkte hem åt mat satt vid datan sen åkte stoffe och jag till kontoret för vi skulle hämta sanna och leta/rädda kattungar men såg dom inte, hörde dom bara , ska åka ner i morgon på morgonen ooch se om vi kan fånga dom så ska vi ta dom till vetribären ,dom har kanske kattpest,...

Sen när vi kom hem från kontoret så drog sanna och jag på cirkus, erhm... sanna var duktig hon övervann alla sina rädslor red kamel och klappade hund, jag är så stolt över dig 8'D


Är det någon åldersgräns på kamel ridningen?

Är det du som ska rida?

Ja...

*titta noga* *tittar på kamelen* ......Det ..ska nog gå...bra


HAHHA xd



Eyyy!, *tar handen på snoppen och hoppar fram tre steg*

Bara för att jag ska gifta mig med killen som flörtade och busvisslade åt dom själva bara för att ingen annan gjorde det xP greeeaaat
Nu är jaag ass allergisk som vanligt åker jag på cirkus utan att ta tablett greeat (Y)

och så saknar jag mmanda :D


Kommentarer
Postat av: Sannan

MM DET VAR MYCKET HJÄLP JAG FICK MED KISSARNA I MORSE DIN JÄVLA SÖMNNARKOMAN! :<

2010-07-27 @ 16:51:37
Postat av: Amanda Hallberg,<3

tildis jag saknar dig extremt!,<3

2010-07-30 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0