Gay menisskor...

Luktar så eckligt att varje gång vi straighta menisskor (Erika och Jag) går på stan eller något så måste vi ha med oss gasmaskar och syrgas och hela köret.
Vi har också kommit på att våra föreldrar tieeeep är gay och vi har tieeep kramat som så vi måste tiiiep gå igenom en biltvätt för att få bort alla gay baciller :-O


Jag säger Gunilla jag mår illa (Y)

Gay människor kommer förstöra jorden :O

Tänk om Erika är gay i hemlighet då är jag den enda straighta människan kvar på jorden.......Wuuuuuäääh :'(
Jaa, vi är så straighta att vi måste fluMa :D


Cya bajsapor :D <33333333333333333333333333333333333333


ALa elllskar deNa jevLigt striGtha biLLden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0