SiSmaandaah, Liiinus "the master" & jaag

Fast vi hade smilysar också-....!
*amandaa säger:

men va bråkar vi om då?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

lol

*amandaa säger:

jag bråkar inte om ngt iaf^^ xd

linu$ säger:

Ok

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

xd

linu$ säger:

Jag åker bil t göteborg

*amandaa säger:

jaja men vrf blääv du sur på miig?

linu$ säger:

Msn i mobilen

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

k?

linu$ säger:

Säger jag det börjar vi bara bråka igen

*amandaa säger:

neeej men säg nu

linu$ säger:

För att du ljuger om han walle

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

jaa precis sääg nu

*amandaa säger:

lol?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

vad ljuger honom?

 

*hon om

*amandaa säger:

du jag är inte en sån som springer runt & ljuger

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

det finns nt mkt att ljuga om

*amandaa säger:

ofta man ljuger om känidar^^

linu$ säger:

Kul

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

du är kul

linu$ säger:

Ja

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

eller inte

*amandaa säger:

men linus asså jag har ju inte gjort diig ngt då (?)

jag ljuger ju inte

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

vettu, vi kan bevisa att vi inte ljugeer

 

då får träffa oss i sommar

*amandaa säger:

jääää

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

så ska du få se bevisen på att vi inte ljuger

*amandaa säger:

jaaa & walle kan till & med va med om du vill det då (:

om han orkar

efter som han näsa är av

linu$ säger:

Du gör ju det

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

vågar du inte svara nu eller bara för att vi har bevis?

*amandaa säger:

lol ofta hon ljuger när hon har bevis

linu$ säger:

Asså bara om han är med kan ni bevisa det

*amandaa säger:

jaaa visst han kan väl vara med då

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

okej, han kan vara med

 

Fast egentligen så tror jag inte att han vill träffa ngn som försöker ta hans tjej, men jaajaaaa

linu$ säger:

Men kan inte träffas på hela veckan, jag kmr hem på torsdag kväll och på fredag kmr det besök och på lördag ska jag träffa min flickvän

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

flickvän? HAHAHAHHA

*amandaa säger:

& hon heter kan vi få se henne på bdb?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

det var det roligaste jag har hört idag xD

*amandaa säger:

om hon är så snygg^^ så man skryter xd

linu$ säger:

Hon har inte bdb tror jag

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

tror?

 

det brukar mabn veta

*amandaa säger:

vet du inte fter som hon är din tjej

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

men lägg ut en bild på henne då på din bdb

linu$ säger:

Ja men ni kan se mitt ex bdb x

*amandaa säger:

just det ja var det inte on du skulle dumpa för miig

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

det vill vi ju inte se?

 

om du nu har ngn "tjej" så vill vi ha bild bevis på det

*amandaa säger:

just det ja då ska vi blir sura på diig & inte tror diig då

för en du har bavis - . -

bevis*

 

*amandaa har precis skickat dig en vibb.

 

linu$ säger:

Men vafan jag har en tjej!

Hon är iaf ingen kändis så man tror inte jag ljuger

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

joo det tror vi

 

 

ta en bild på er då och visa den här eller lägg upp den på bdb

*amandaa säger:

just det

linu$ säger:

Nej

*amandaa säger:

gillar du miig än?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

det betyder att du inte har en tjej HA

*amandaa säger:

jag kan visa min pojkvän på bild om du vill

linu$ säger:

Det var hon jag kunde ha dumpat för dig, tur jag inte gjorde det

*amandaa säger:

tack & lov

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

annars skulle du ju vågat visa bilder på ER

*amandaa säger:

just det

men du killen

linu$ säger:

Ok Jag gör det

*amandaa säger:

jag är U-P-P-T-A-G-E-N !!!!!!

linu$ säger:

På lördag tar jag en bild på oss

*amandaa säger:

gör så får vi på snyggoparet

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

 

aah, gör det du tar säkert en bild på dig och din syrra eller ngt xd

linu$ säger:

Eller Nej

Jag gör inte

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

fegis

linu$ säger:

Det ni får fatta själva att jag har en tjej

*amandaa säger:

amen om jag sak ha bevis på miig & WALLE så kan jag väl be matilda ta ett kort på oss då

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

 

men du har ju inte det så det är lite svårt att fatta jag kommer ta många bilder på eeer

*amandaa säger:

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY

så kan vi lägga ut dom på bdb så får du se att det är SANT

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

aahh, precis, fölr hon ljuger INTE

*amandaa säger:

kanske blir din mardrömm men min värklighet

men nån värkar ha svårt att förstå det ^^

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

Haha xd

*amandaa säger:

xd

kan du svara linus?

 

*amandaa har precis skickat dig en vibb.

 

linu$ säger:

Nej Det blir bara kul att visa mina kompisar som kmr as garva åt dig

*amandaa säger:

vrf då?

linu$ säger:

För att

*amandaa säger:

ja just det ja bara för att ni är lite avvis på walle för att han ser så bar ut

& för att ni är avvis på han att han har en tjej iaf som ni inte har

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

sitter du där hemma och gråter nu för att du inte har ngn flickvän?

*amandaa säger:

HAAHAAHAAHAAHAA XD

linu$ säger:

Jag har det mattias har det tobbe har inte Det

Ludde har heller ingen

*amandaa säger:

Ludde?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

Men Ludde har ingen kudde

*amandaa säger:

är det en hund eller?

xd

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

HAHAHAHAHAH

linu$ säger:

Nej

*amandaa säger:

men ååååh xd

nu blääv jag ledsen xd

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

lever du eller?

linu$ säger:

Lol

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

det var kul vaa

*amandaa säger:

asså du killen det är många som står opå kö för att få miig xd

på*

men jag har ju walle

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

svara då ditt lilla kioskmongo

linu$ säger:

Kul för dig, en ny

*amandaa säger:

va?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

kuk

linu$ säger:

 Kille i sängen varje natt

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

Kul för dig att du får en ny kuk varje daag

*amandaa säger:

asså om man är tsm BEHLVER man inte LIGGA med folk

behöver*

asså du fattar väl att det va ett skämt eller - . -

eller gick du på den lätte xd

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

Svara dåå din lilla smygböög

*amandaa säger:

haahaahaahaahaahaahaahha xd

LINUS?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

 

Halllllå? Han dog noog

*amandaa säger:

HAAHAAHAAHAAHAA AAAA XD

liiiiiiiiiinusssssssss?

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

 

kan vi få ditt mobilnummer så att vi kan messa dig ngn gång? så vi kan bestämma när/hur/var vi ska träffas ;D

*amandaa säger:

just det

linus

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

 

linus ditt lilla knullfejs svara dåå!

 linu$ har lämnat konversationen.

 

<<Slutterudd>>Öl smakar kladdkaka i lappland *careface* säger:

 

baajsapa D:

Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg<3

haahaahaahaahaa den är för bra asså! xd

tyyp dör varje gång jag läser den xd

2010-07-07 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0