SlUtTeRuDd - Thats fuckkin me!

Ska sova med min otroligt straigtha kusin Erika några dagar snaart kolla påå massa filmer och prata massa och...jaa allt det där som vi äger på att göra :D
Vi är så otroligt strigtha att orden inte räcker till :O

Vi planerar för fullt ;)
Träffade henne en stund idag på marknaden men sen så skulle jag bestämma vilken av slusharna som linus skulle köpa (ojj ojj vilket problem) så jag fick draa till dom, men dom förvarnade mig ju inte att Pontus och Patrick med ck var med så där kom jag som en fån :P

Nu ska jag nog gå upp och kolla på lite filmer som v inte har tittat på (blir svårt vi har tittat på typ alla)
Såå bajs bajs på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0