Tidsförbdriv (y'

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte


1. Hur mår du idag?
Bale bale bale

2. Kommer du komma långt i livet?
Bowlinghallens toalett
 

3. Hur ser dina vänner dig?
Gayfluffer

4. Kommer du gifta dig?
Alla måste få bensin

5. Vad är ditt livs theme song?
Så som Quang

6. Vad är din livshistoria?
Het

7. Hur är skolan för dig?
Värdelös
8. Hur kan du komma framåt i livet?



Fråga Jens  

9. Hur kommer imorgon vara?
Flourtanten

10. Vad är det bästa med dina vänner?
En 500 kilos dröm
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Piercad i ollonet

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Olny mama will understand

13. Hur är det med ditt liv?
Den inställda firmafesten

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Jag vill bli din sommargay
15. Hur ser världen på dig?
Du och jag jerker

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Hatsången

 17. vad tycker dina vänner om dig?
Tycker inte om dig

18. Har du en djup, mörk hemlighet?

Känner jag mig själv

 19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Oregano
 
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Muffins
21. Kommer jag någonsin ha barn?
Nollpop

22. Vilken låt beskriver den som är attraherad av dig?
Brunnsparken

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Magdalena
24. Vad är några tips till mig?

 

Lurad
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?

Ligger på hålet
26. Vad är din danssång?
Sociplast



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0