Adde du äär bög, lägg dig inte i mitt liv!

Slutterudd; Hoppas att han säger neeejjj!!!, och springer ut och innan han lämnar kyrkan så söger han suuuckeeers och pekar fuck u :D
då skulle mitt sommarlov bli perfekt :D

zew; lör 19 jun 22:20
Du är så taskig

BÖGEN!; Mogna Tudd... hoppas din pojkvän säger nej på ert bröllop och sårar dig för resten av ditt liv. Det är vår kronprinsessa ffs, var glad istället att en av OSS vanligt folk kunde komma in på kungligt revir! -.-


Slutterudd; Bara för att du ser ut som ett knull fejs, Får man inte ha en egen åsikt eller vad?

zew;
MOGET BÅDA TVÅ!
Bara för att min lillasyster inte vet bättre än att önska olycka till andra behöver inte du önska henne olycka Adde, då är du ju inte bättre själv!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

BÖGEN; woow, en sån tjej :O

Slutterudd; Du killen, hon har en pojkvän....och jag har en snopp så låt sluta stöta oå min syrra!
Fuck off

zew; lol

Bögen!; tudd, hon är min kompis och vi har känt varandra i evigheter, säkerligen sedan dess att du fortfarande gick på 4 ben, så väx upp och sluta använda fula ord. Jag vet att hon har en kille, och jag stöter inte på din syster Tudd, jag tycker inte det är fel eller stötande att säga att någon är fin/söt eller vacker, tycker du? kanske ska jag gå och säga att hon är ful istället tycker du? nej, dåså, knip näbb.
hi






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0