jaja, det skulle väll hända någon gång, <33

Jag hade Bebis uppe förrut,<3
jag märkte att det inte var som det skulle när hon satt men jag tänkte inte så mycket på det.
Lite senare satte jag ner henne på golvet så att hon kunde hoppa runt lite med Stefan jag satt ner henne och hennes bakben funkade inte min första tanke var hon har blivit förlamad i bakbenen ochc direkt sprang jag ner till mamma.
Seriöst hennes ben funkar inte!,<3

VIsserliglien så funkar dom bättre nu och hon försöker men min lilla älskling har blivit lam :'(
Antaligen bara för att jag sa såhär igår "tur att bebis inte är lam så hon slipper ligga i en sån dör korg som jocke fick"

När vi upptäckte det så slutade jag nästan att andas jag fick ingen luft och nör jag såg henne försöka hoppa så fick jag ont i hela kroppen.

Resten av hennes kropp är ju frisk men att veta att hon kanske aldrig får hoppa igen ör så jävla sorligt,<3


Bäääbis, jag älskar dig,<33






'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0