Döda mig och få en puss :D



När jag var 5, ville jag vara 13
Nu när jag är 13, vill jag gärna vara 5
När jag var 5, tyckte jag inte om mitt namn
Nu när jag är 13, har jag lärt att leva med det
När jag var 5, tyckte jag om snö och bara i den

Nu när jag är 13, orker jag inte ens gå ut i den
När jag var 5, ville jag i skola och lära saker
Nu när jag är 13, vill jag bara leva mitt liv
När jag var 5, såg jag hopp, liv & tid
Nu när jag är 13, ser jag död


Ni sviker , ni lämnar                  
Ni sårar, ni tröstar                
 Ni hatar, ni älskar                    
Ni kommer ni går        


Jag är tjock, du är ful, jag kan banta, vad faan kan du?



Döda mig och få en puss.


Erkänn att likheten är slående ;D
Ni måste erkänna att likeheten är slående :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0