Bara för att mitt liv inte har ngng göka :O

Bilddagbokens mest pinsamma tjejtest, vågar du inte svara så är du fegis!

*Ditt utseende: 
Hårfärg? - Mörk brun
Längd? - Kort?
Skostorlek? - 36- 37(A'
Ålder? - 14 snart :)



*Kärlek: 
Har du kille just nu? Ja
Gillar du någon? -  Jaa!
Vem? - Batman,<3


*Smak & stil: 
Vad har du på dig? - , Det jag brukar ha?, pappas tröja och trosor? 
Hur ser dina trosor ut? - Som trosor ska se ut?
Hur beskriver du en fjortis? - Lörk....
Snygga kläder - Bajsmaskin :D
Hur beskriver du en pluggis? - som en pluggis brukar va!?
Har du bytt stil någon gång? -  Joda
Vem är din förebild? - Batman eller Maria :D


*Bad days:
Har du varit full? - Njaaa......inte direkt :P
Har du rökt? - neh
Har du snusat? - Testat Alex låsas grej :P
Har du gjort något olagligt? - Beror på ;)
Har du slagit någon ner till marken? - JaaaPPPP

*Yes/No:
Är du allergisk mot något? -jaa -_-
Tror du på gud? - Nej jag tittar ner istället
Har du en bästis? - jadå :D
Är du vegitarian? - neeje
Är du olydig? - jaa, det är därför alla hatar mig :D
Har du vart med om ett stort gräl? - OM jag har ;).

*Antingen elr:
mjölk / saft? - saft :D!
katt / hund? - en KAT
cykla / gå? - båda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0