Då man var liten....

Kollade nyss igenom massa gammla bilder från när man man ver liten bebistiden saknar min sjukt mycket,<3

Jag saknar tiden då;


Det bara var pappa som gällde, ingen annan kunde borsta håret utan att det gjorde ont ingen kunde göra så god välling som han gjorde, han lekte med dockor med mig hela min första dagis tid, Han fick mig att hata tvillingarna och slänga in dom längst in i skåpet.

Då man kunde vara ledig från dagis/lekis om mamma/pappa/syskon/mormor,morfar/Moster var hemma och man inte hade lust att gå dit.

Då man bara bråkade med sina kompisar om vem som hade finast/bäst bokmärken.

Då man gungade eller lekte datten eller fina flickor eller möradr leken eller pommperipossa på rasterna, då man alltid hade saker att göra och aldrig satt vid datan för att man hade så mycket annat kul att göra och man hadee ett liv utanför datorskärmen!

Då man började ettan och kände sig jätte stor

Då man älskade skolan tyckte attdet var det bästa som fanns

Då Sara&Jessica var det bästa bandet och den man diskuterade då var om antingen sara eller jessica hade för mycket smink och vilken av dom man ville vara medans man sjung och dansade till deras musik.
Jag kommer ihåg när jag och Feffe var små och varje gång vi var så va det de enda som vi diskuterade, så gulligt : P


Då man kunde springa runt i skolan och larva sig skratta och skrika utan att alla glodde på en som om att man var helt jävla dum i huvudet.



Då kärlek var en puss på kinden

Då livet var perfekt.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just nu sitter jag här och irriterar mig jävligt mkt på personer i min klass som ringer dolt pratar in röstmedelanden och sen skickar massa sms dolt...._-_ skaffa er ett liv jävla kuksugare, det är ju lixom inte första gången _-_
Men jaja, om dom inte vill skaffa sig ett liv så får väll jag göra det år dom och byta nummmmmmer xd
Nejj då jag ska nt låta dom vinna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0