DiGgArNiMiG?

he's white but i don't think he knows it

Jag är fail jag sitter fortfarande och skrattar åt den där tjejen och Justin Bieber xd

Dagen har gått  fort :O
Hela helgen (långhelg ledig sen tisdags eftermiddag)  har gått fort allt har gått fort :O jag skulle fortfarande kuna ha torsdag :O
Ohh myyy
och jag har ett lila märke/band/märke runt min handled :(
och så har jag massa röda sträck så jag undrar vem som har misshandlat mig inatt? o.O


I morgon blire att fira moster som fyller år :D





Hon är döende, har blivit blind på ena ögat, hennes flickvän har lämnat henne, hon får aldrig mer träffa sina barn, hennes föreldrar dog i en  bil olycka och hennes liv är bara skit, Men hon klagar inte över det hon är stolt över sitt liv och är alltid en solstråle, det är fantastiskt att hon klarar det helt ensam.
förebild?,OHHJA!
Ejsk,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0