Jag dog xd

Hahahhaha jag skulle vara snäll och ringa en åt  Amanda för hon ville veta om det var rätt numer :P

Och så kommer hans telefonsvarare upp;


Hejj det är Rickard jag kan inte svara just nu men lämna ett medelande efter pipet så ringer jag upp så fort jag kan, hö det gött!

*PIIIIIP*


-Tjeeeeeeenaaa ":D"..........................................................*ASG* *klick*


Ett sånt trevligt röstmedelande vill jag också haa xd
Jag trodde att ngn svarade så jag blev helt tyst xd


Jesus Ballader xd
Nu har vi gjort bort oss totalt xd



Weellll yeeah yeeaah.....JMAR för alltid,<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg

haahaahahhhaahaaaahhhhhha YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!! xD

kommer bli värsat pingt när jag ska träffa han med..... xD

haahaahhhaaa hoppas han ringer upp! xD

då skulle jag döö av skratt xD



YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY JMAR förever!,<3

2010-05-22 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0