Kalllllas ; )

Vi firade moster idag, det var massa kul x)
hon tyckte att kissa på katten va jätte kul....x)

Vi va tyå ute och spelade fotboll
Sanna och jag som har spelat fotboll skrek typ så fort bollen inte låg stilla xx)
Vi ringde till mormor också....
pappa blev skyldig mig en klänning på Cubus...:D
Och massa mer :D
Dagen har varit braa (Y) :D hahah xd


Varje dag dör det människor
Gamla och unga, stora som små
Sånt i livet är svårt att göra någonting åt
Men just nu idag så har jag det bra
Jag har det bra idag
Jag har det bra idag

Det är en vanlig dag och jag har det bra
Ja, jag har det bra idag

Allting handlar om relativitet
Man jämför sig och mäter om än så i hemlighet
Men om vi slutar mäta oss med dem som har det bäst
Skulle vi nog märka, vi lever i en fest

*SJUNGER*
Jag har typ fastat för hans låtar x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0