Kväll med Saaabiiinaaa :D,<,3

Sabina giick nyss hem.....
vi började typ vid halv sex eller ngt och då skulle vi gå en långpromenad....
så kommer   det en tant med en lös hund och då så hoppar hunden upp på mig och börjar sliccka på mig och massa så springer den bort till tanten igen och så springer den tillbaka till mig och ställer sig på två ben mellan mina ben och sträcker ut tungan ch börjar slicka...jag trodde att jag skulle dö xd

Och sen så fortsdatte vi till guldfåglen där vi fuskade lite och tog en genväg x)
Sen gick vi typ till pizzerian och åt pommes tallrik och sen så gick vi ut igen xd
jävla massa "sen" x)


Juste så kom det en bil full med turkar och ba; Vart kommer man till sockerdammen
Sabina; öhh...vaah!?
Turkarna: Öhh...ikka affären.....?
Sabina: *ger vägbeskrivning*
och så spelar vi musik och då så sjunger dom "om jag var en turk" och dom glodde på oss som om att vi va värsta razisterna x)


Vi har varit ute hela dagen....tills sanna ringde

Sanna; Heej tudd
jag; yoo dude
sanna; vart är ni/dU!?
Jag; I färjestaden...vi gick dit och sen gick vi in i en skog och det är massa bilar här och vi har gått vilse..vi funderar på att lifta....
Sanna: nejj lifta inte ....seriöst vart är ni?
Jag: seriöst vi är i en sko0g i färjestaden......eller så är vi utanför Elias hus (påväg till sabina)

Och åså babblade hon massa om att vi skulle vara med på en bild till hennes pprojekt eller ngt...ähh...så hon jag hulle och bajskalle fick vara med på bild och dricka ÖL :D

Juste....vi tog bilder och filmade lite nu innan hon gick hem....massa mys vare :D

Vi har kännt varandra i 11 år :'D<3
Och vi har varit gifta i 10 år :'D(L)
Naaw :D


Biatch jag typ gillar dig (A),<,3

Bilder från dagen kommer när hon skickat dom :P :D


Btw: Sabina tror att hon kan _allt_ om fotboll....eller jaa hon lurar i alla fall alla andra
efter 6 minuter in i matchen Sverige-Bosnien så säger hon "men vaffan, ska dom inte göra mål snart!?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0