kvällen....

Ikväll sp har mamma stoffe och jag tittar på Star Wars 2-3 medans sanna och pappa var på spex, jävla vad flummig pappa va när han kom hem -.-, så damn fucking irriterande -.-
I alla fall så har vi haft mega mys om man bortser från alla frågor jag ställde när vi såg på tvåan :P men vaddå det är inte meniningen att man ska fatta allt när det är samma skådespelare och dom byer typ iditentitet och massa :S
Ibalnd är hon Padi och ibland Amedla hur fan ska man kunna hålla koll på det? xD

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha vi funderade på att gå in på bistro bar istället för att åka hem men när gubbarna sa att jag skulle bli tvungen att köra hem så vägrade jag så vi åkte hem istället ;)

2010-05-09 @ 19:16:14
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: matilda

meeh, åh ni kunde ju gjort det xD

2010-05-09 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0