Make it break it, take it fake it.Else just shake it!

Jag minns när jag var liten jag minns det som igår man brydde sig varken om kläder eller hår
Jag sitter här och tänker på hur bra man hade det då
Att vara liten vill man vara varje
Mamma tjatar om saker och men allt man gjorde var och springa omkrring.

*Sjunger*
Jag minns när jag var liten jag minns det som igår man brydde sig varken om kläder eller hår
Man gjorde aldrig sånt som nu är så ballt
När man är fjortis leker man varje dag
mamma tjatar om saker och ting men allt man gör är att springa omkring
Pappa ger pengar till sin lillaflicka han fattar inte att allt går till min dricka
när man är fjortis.....
Jag minns när jagvar full och blev jagad av polis dom blev så sura när vi kallade dom för gris

*Sjunger*

Hata låtar som fast¨nar på hjärnan
Edit; det är samma melodi på låtarna.....det är dom jag länkade för ett tagsen ; )



Jag minns när jag var liten jag minns det som igår man brydde sig varken om kläder eller hår
Hahahaaaa
x)
När jag blir stor ska jag bli en tjej kannibal med snopp som har aids och är gay  :D


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0