Paddling....

Åkki, det var ju paddling idag med klassen, Ebba och jag paddlade tsm vi typ ägde......så länge vi nt skrek åt varnadra så länge vi pratade med normal samtalston så gick det bäst (Y)

haha detta skrev ebba på sin bdb;

Paddlade kanot med klassen idag i kalmar, haha jag och Matilda asså!
Mimmi,Sabina,Liza.Hedda,Mamma vaffan heter du Matilda sväng!
Men jävla mongobarn -.-
Bara för att vi älskar varandra sjukt mkt :P


Hahahah asså shieeet vad irriterad jag va på henne ett tag xD
Men kul hade vi :P
i början låg vi sist om man nt räknar med Kalle och Nnea eftersom att dom tog upp son kanot på land x)
Vår kanot helvete svängde ju inte när vi svängde xD
oxh vi hamnade i alla kalmars strömmar och jag vettefan x)

I alla fall kom vi där ifrån levande eller jaa.....Jag kom där ifrån med DYNGSURA kläder två stuckade fingrar och en vrickad fot xD men jag lever (Y)
Fast jag bröt min längsta nagel >:(


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAHAH, alla älskar bloggen www.transan.blogg.se jag är typ helt kär i han (A) han både ser ut och låter som en tjej (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0