R.I.P syster,<3

R.I.P syster som dog när hennes mobil ringde,<3

Höhö, fast det var endån lite kul "jag dör levandes" xd hur ska man annars kunna dö!? xd

-Åhh fan jag dör levandes!
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!, dö inte då kommer inte jag på din skolavslutning!,<3

Men gaaasch!,xd.....hahaha

R.I.P syster jag kommer aldrig glömma dig, ditt hjärta slutade slå när don mobil ringde, när du fick samtalet som du har väntat så länge på! :'(.




Nu har båda sklämt ut oss xd, då är det rättvist xd
BAAAAAHAHHAHAHAHHAHAA xd
Jag är flummmmm xd


HAHAHA som jag ssaaa flumnmmm xxd

Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg

Haahhhhhaahaaa jag doog för att älskilingen rigde :O

hon som var så ung.......ööhöhööhh snyft

haahaahaahaahaahaaaa jag döööööör levandes xD

Men jag visst råkades åter upp stå :OOOO

(wow cooolt :OOO xd

2010-05-27 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0