Snopp

Varför föddes inte jag med en snopp?


Det brukar jag tänka på...varför föddes inte jag med en snopp?, eller asså åkej jag har ju Maria men hon räknas inte.

"Om jag hade snopp endast för een dag skulle  jag gå runt och dingla den....."

Det skulle va asss kul om man kunde gå runt och dingla med en snopp hela dagarna, Maria är så tråkig och snoppis har ju sanna gömt....(eller asså det kan misstolkas rejält) xD


nej men ärligt, killars liv måste vara jävligt mkt lättare än tjejers för lixom om killar måste gå på dass när dom är ute så kan dom ju bara ställa sig ngnstans men tjejer har det mkt svårare......

Killar behöver nt sminka sig eller slösa penagr på smink (ehh??....) men det gör ju tjejer


Ehh...Åkki....xD
Jag orkar nt skriva mer om det nu xD....men asså ärligt jag borde ha föddits (??)  med snopp för alla testerna jag har gjort om jag är mest kille eller tjej så fick jag mer kille sååå!..........

När jag blir gammmmal ska jag göra som Bertil Maria fast åt andra hållet xD...........Typ xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0