Åhh, han har en fiin maage , åhh, han har en fin maage, åh , han har en .....FLICKVÄN!?!?!?!?!

hah, så lät de när jag satt och kollade på filmen sanna har  lagt ut på sin blogg, åhh han har en JÄÄTTTEEE fin mage!
och sen så kom jag in på ngn sida om honom så påpekade jag att han hade en bror som heter Ashley och så skriker jag ut "EN FLICKVÄN SEN 2004!?!??! VART FAN HAR JAG VARIT SEN DESS!?!"


"Suger av en ko och den ba mooo
Rasmus e sämst, på alla lördagar har han bonnafest
Och DJ:n är en häs"

har börjar lyssna på

Rasmus in tha lagård


igen, fy fan vad bra jag e UTROPSTECKEN!




gissa min bakgrundsbild? (a)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Honom skulle jag inte dra mig för att ha gömd i garderoben, mjau

2010-11-13 @ 23:48:49
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0