Elsa blev bara åtta år hon är död nu som ni nog förstår.





När vi åkte till stan igår så visade sanna mig "Balladen om lilla Elsa" (den första låten)
Vi brukade lyssna på den när vi va "små" 

Dia Psalma, Emperiet !


hon visade mig även "En kungens man" ..den är också bra.. ^^ 
 
Idag har jag väll mest slappat och spelat wii party (y) fan vad jag öger på de asså *host,host* ...jag gör det så länge som jag inte hamnar i vulkanen...vilket är hela tiden...men skit samma ;d

Men nu ska sanna och jag åka till Malkars och jobba ! :)
Ciaaao bitches ;*

Kommentarer
Postat av: vonsan

Sjukt bra låtar!

2010-11-02 @ 16:15:21
Postat av: nathalie

hejhej , checka min blogg och kolla om de var du som blev dagens blogg , kram :)

2010-11-02 @ 19:50:50
URL: http://dendarabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0