filmer

idag när vi var inne på media markt så köpte jag två filmer, hade lätt kunnat köpa många fler men eftersom att jag typ bara önskar mig filmer i födelsedagspresent så får jag ibnte köpa så många ;)

jag köpte trick or treat , det är typ en skräckkomedi...(?) generen är skräck men det står "trick or treat är en skräck komedi om..." ajja det märker man väll sen ;)

och så köpte jag Beck levande begravd, och..örhm..den är väll som alla amdra beck, bra alltså ;)


så nu tänkte jag lägga mig i sängen spela lite DoodleJump och kolla på trick or treat och sen hocus pocus, hann aldrig se den igår :'o skandal, det är typ en tradition för mig att se den varje halloween, har gjort det sen jag var liten och den är fortfarande lika bra,<3

jag köpte även ett silikon iphone skal, mitt ena ed hardy har gått sönder lite och jag tyckte jag behövde ett till ;)






Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Av de rockbiografier jag läst.. Eric Clapton, Slash, Lemmy Kilmeister, Mötley Cure (The Dirt), Ozzy (I Am Ozzy) och Gene Simmons är The Dirt och I Am Ozzy tveklöst bäst. De är roligare, bättre skrivna och har minst "utfyllnadstext".



Det finns en b-film från 80-talet som heter "trick or treat" som har ett kort (väldigt kort!) inslag med Ozzy Osbourne. Jag trodde det var den du köpt först, men det är inte mycket att se. Lite små rolig (så dålig att den blir rolig) men knappast något jag kan rekommendera. Kanske om man ser den på en loppis för 20 kronor eller något :)

2010-11-02 @ 00:34:01
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0