Ja, de ska stå mögligt och inte möjligt :)

Pallrade upp mig till skolan idag, och ja ,,dagen va som den brukar många små utbtrott och gulliga bråk ! :) 

 2  PROV NÄSTA VECKA!
Biologi och spanska ..biologin är rätt lätt, spanskan ska jag plugga rätt så jävla mycke till på ;)
och så har vi svenska redovisningar och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, har redan skrivit en men den är skit dålig...men jaja,,, skit samma de lösser sig!  :)

Harry Potter snart då...2 gånger , sanna och jag på premiären och stina, sanna , jag och några till ska gå en gång till :)
Sanna försöker övertala mig att vi ska sse en 3D film om fiskar?  pirajor ?? som typ har varit döda i maaaassa år och jag fattar ingenting , säkert åldersgräns på den så att jag inte kommer in på den ....KUL ! :)

Ska snart dra ner til ica och handla lite av sanna för att jag är en asbra lillasyster som gör allt för att mina syskon ska ha de så bra som mögligt *hihihi mögligt* :)
*hihih, host host, jag är en ängel (a)*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0