Nu...

nu sittter jag här med kramp i hela kroppen efter att har spelat lite på hulles nyaa kinect!
De va väll oftast kul fast de va svårt för mina händer flyttade inte dit jag fltyttade...jag är bak och fram out och in :p

Nu har jag visat pappa harry potter på norska och ska krypa ner i ssängen och kolla på de vise sten HELA filmen på norska..jag kommer ju dö (a)

btw; om ni vill kolla in fler namn från norska harry potter gå in på http://www.hp-lexicon.org/about/translations/norwegian.html
där finns alla! :)

Fyller år i morgon, längtar inte ett skit, märker ju inte ens någon skillnad från att man e 13 till 14 LOL :P
På kvällen blire släktkalas (y)
och snaaart e de juul :(

ciaaaaaaaaaaaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0