sitter och pluggar....eller bloggar...

Sitter och pluggar järnet just nu...eller inte just nu tar en liten paus för de är så tråkigt :p
måste iaf plugga typ hela daagen


*Ska lära mig en spanska dialog tills i morgon
*lära mig biologin  tills på onsdag
*lära mig spanskan tills på torsdag (?)
*kolla på hemkunskaps provet som e om ett tag
*kolla på biologi vg del
* kolla matten
* engelska glosorna!

Och idag redovisade jag lina i brytningstid boken.

Fy fan vad jag hatar våra lärare , vår engelskalärare ger oss 285025802 mijloner glosor och när vi säger att vi har massa andar läxorr så säger hon "men strunta i dom engelskan är ju viktigast"
och så en gång så fick vi 11 meningar tills dagen efter och då hade vi redan 17 svåra glosor....



måndag; plugga
tisdag; plugga
onsdag; biologi prov G del , harry potter premiär med sanna
torsdag; plugga, spanska prov??...
fredag; ledig, stan med mamma, bio harry potter med lite människor ! (:





jaja, nu ska jag sluta klaga och återgå till pluggandet och senare ska jag titta på harry potter! ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men den skulle du väl redovisa på onsdag? Anyway, gick det bra?

2010-11-15 @ 23:27:58
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0