-Detta händer bara 1 gång så läs väldigt noga-

15 fakta om mig....LoL

1. Jag är gay missbrukare
2. Jag brukar drömma sjuka drömmar om mina kompisar
3. jag har en känsla av att min syster och jag är på samma nivå nu.. (y)
4. Jag är sjukt irrrrriterad på en ful snopp på teven :)
5. jag har egentligen 15 tår men stefan bet av några......
6. Jag föddes utan hjärna så dom fick operera in en ärta
7. jag ska ha en hund som heter rabies
8. jag gjorde sjukt många roliga teatrar med handdockor idag men ingen skrattade ;o
9. hej jag är en drake och jag heter Drakullllla!
10.  jag ska bli en seriemödare som överlever elektriskastolen
11.jag längtar tills mina iphone skal kommer
12.jag vill att det ska bli den 31 snart
13. jag funderar på att färga håret turkost
14. inatt så trodde jag att jag var en fluuuga
15.Dom sa nyss till mig på teven att jag har gaysyndrom....en väldigt gay sjukdom som är obotlig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0