Dagens .,.,.,.,.

Dagens frukost: macka , te och banan
Dagens humör:   Jorå rätt glad och så :)
Dagens mående:   förskyld
Dagens borde:   göra prao grejset
Dagens frisyr:   öhm..
Dagens smink:   Det vanliga
Dagens klädsel:   Jeans, svart tröja med gula,röda, gröna träck på
Dagens planer:   joba -.
Dagens fundering:   Är hasse död?  wuuuuääääääh!
Dagens beroende:   Beroende? Uhm en kram vore rätt mysigt
Dagens tråkigaste:   Att vara fast här
Dagens tidsfördriv:  mahjong, harpan på min bärbara
Dagens borde-ha-gjort: Arbetat med min prao text...
Dagens blev-av:  jobba..
Dagens längtan:   köpa nya skor :p
Dagens superlängtan:  klockan 5!!!
Dagens middag: macka
Dagens tidning:   aftonbladet
Dagens låt:   Min mamma har flugit till polen
Morgondagens planer:  SOOOVA!...och kanske åka till stan ;p


--------------------------------------------

Idag har jag inte gjort ett enda litet skit, fick inte igång något nät på den bärbaa så kan inte hjälpa till med något.
jag har inget att göra, och pappa har inte jobb att ge mig så jag får sitta och glooo in i en vägg...borde jag inte få sluta dåe?
nääpp det får jag inte
så den dära gråa väggen får va min enda kompis resten av dagen *snyft* 
;)
HiHI
HAHA
HEHE
HOHO
BÖÖG! :D


just nu är pappa och han den andra på något tjooooffs så jag lååånade datan lite

En av snuggarna ser skitnödig  ut när haan stopar inte mat i munnen.
Den andra snubben ser väldigt gay ut hela tiden
En av tjejorna ser lidande ut när hon dricker, som om att någon tvingar u henne vattnet
den andra "tjejen" röker 12 st giftpinnar om dagen...till hennes försvar så håller hon på att sluta!


ohjaa...jag är flumm men det är faktigst sant...! dom är jätte roliga xd......naaaaaaaaaaaaaaaaat...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shoo

2010-10-14 @ 15:54:55
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0