detta fält måste fyllas i -.-

I wonder what I'll be on haloween .... haha just kidding I will of course be a serial killer

seriöst jag längtar så sjukt mycket till Haloween..
förrut har jag alltid längtat efter födelsedag ..julafton och massa sånt  men i år så vill hag inte fria min födelsedag, jag vill ha ngt med familjen 31a okt..och seen frå väll släkten komma på födelsedagen men jaja, julen längtar jag inte alls till..vettefan ;o

Fredagen den 13
gaah längtade jävligt mke...och sen blev det inget eftersom att en viss person bestämmde sig för att vara tråkig ;)
men jaja, nästa år ska jag planera allt själv.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du vill fira på Halloween borde du börja förbereda... Det är liksom på söndag

2010-10-27 @ 21:48:50
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0