Han är inte bög han är bara snällare, sötare och klär sig bättre än dig


Jag tycker att det är sjult långt från min data till min säng...
jag tycker att den fär killen som jag blev bästis med borde varit lite äldre.
och nu tycker alla att jag borde soova (alla=jag)


ömsa + samling på skansen i morgon blir väll att jobba med spansa skiten hela dagen och sen på eftermiddagen så ska jag klippa mig...gööt jueee


hahhaahhaha...jag höll på att dö idag när *namn* gjorde alla masiknerna och alla lyft och pang grejerna på gymet utan några vikter....han såg väldigt anstränd ut ;o


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du ägde verkligen på att vara med och hjälpa till :)

Jag och Jenny får nog passa oss så de inte anställer dig istället!

Men så är vi ju the greatest team ever, du får gärna följa med fler gånger :)



Btw, han hetter Elton. Som i Elton John, musikern.

2010-10-21 @ 12:20:14
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0