Saying eminem sucks is like saying Justin Bieber has balls.

sitter och gör läxorna nu samtidigt som jag lyssnar på musik ;9
Det känns som om att vi baar har massa läxor ocg prov nu
vi har; matte, engelska, spanska, so prov i morgon, och sen efter lovet så har vi musik prov, och biologi prov

ÅTTAN SUGER!

Nu kom stoffe in med min lilla boll också :d
Funderar på att lägga mig i sängen och kolla på film :)

hah, koncentrationssvårigheter här!
borde träna på spanska glosorna men ist sitter jag och hissar knubbisen upp och ner i luften och låsas som om att han ser rakt fram...

When Life Gives You a Bad Romance, show everyone your Poker Face, buy a new Telephone, call Alejandro, and you guys Just Dance!
påtal om telefon (?) så ska jag kanske få en iphone i födelsedagspresent..(y)
fast ..äh . jag vet inte

ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och ändå tycker du att jag är dum i huvet när jag hittade megabilliga Ed Hardyskal till din framtida iphone...

2010-10-07 @ 21:30:59
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0