t-t-tudd..



Åh, vad jag älskar att droga denna llåten *peka uppåt*  den är ju heelt asum.
...


Jag har jätte ont i fingret, nagelbandet svuellet, och så har jag typ fukktardigt ont i fingret för att jag fick en hård v-boll på den idag...för jävligt asså.

Vi va så onaturligt heta idag asså.
tuperat hår, hårband, svarta träck på kinderna, röda läppar och svarta kläder.
jag såg ut som en indian hippie ...gööllii!


nu ska jag ladda mobilen, kolla igenom om det är ngt brao på teven , sökord (a)  och sen soova
..de vill säga m jag kan andas , är så sjukt förskyld så kan typ inte andas och jag har nässpray fobi...


Men jaj, god natt alla små bajsätare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0