Du är du är blond och du är ung och du är het, men jag vill slå dig gul och blå lite diskret.

-Björn kanske borde ta och växa upp endån så kanske du får slicka carinas tår-

Idag så va i i malmö vägen dit va kul,... sanna och jag låg i baksätet och skrattade hela tiden och sen stannade vi och fikade och då fick sanna och jag sockaerkick så vi typ flummasade runt i bilden och somnade jätte fort.
När vi fikade så bärjade pappa dansa waka waka (xd) och så skulle jag gå fram och visa honom och då började mamma och sanna skratta och mobba mig...först så säger dom att det ser ut som om att jag har anorexia ..(?)..bara två knäskålar som vandrar runt (??) xd och sen när jag kommer närmare så säger sanna att jag har gäddhäng på näsan...gulligt xd

när vi va i malmö så släppte dom av oss på trianglen och så började sanna och jag shoppa...när vi satt inne på donken så gick det förbi världens ap snyggaste neger ;o...blev lite chokad ...

erhm..väägen hem...sov lite ...va vaken lite...sov lite till...och sen typ den sista timmen så satt sanna och jag och sjäng björn rosenström låtar, mycket vackert.


Köpte;

Svarta jeans
ljusblå jeansleggings
märk blå jeans
1 vit pyjamas tröja
1 blå/vit randig pyjamas tröja
1 par lila uggs
1 par gråa uggs med typ,...något på (a)
och sen så köpte jag lite godis.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sjukt bra blev det, vi bråkade ju inte ens en enda gång!

2010-09-20 @ 22:25:15
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Amanda Hallberg,<3

WTF?! finns det snygga negrar!? :O xd

det visste inte jag,jag trodde alla är skiiitfula xd

2010-09-23 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0