Jag lovar och svär

Världen är en orättvis plats (japp), att sätta foten på/
Grabbar dom hatar min musik, men sluta lyssna då/
Tro inte att jag inte bryr mig, jag grubblar faktiskt varje natt/
Och kalla mig inte emo för att jag färga håret blå-svart (ja)/

Yeah, det här är sagan om mig (om mig)/
Endags artister gör allt för att få förstöra mig/
Och mörda mig (exakt), visst det vill dom innerst inne/
Jag vet, jag har vart med när dom kastat glåpord på mitt sinne/

Yeah, det här är mest för att bevisa/
Att alla folk runt om i världen har rätt till att vara olika (okej)/
Det låter rörigt, du ser/
Men mina låtar är som båtar, flyter iväg när man ej anar det (ere så?)/

Yeah, om ett år så är jag bortglömd/
Och är det då mobbarnas fel att jag ej kan få sömn?/
Min dröm är, att man ska va vem man vill/
Regel nummer 1, stanna aldrig till! (aa!)/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0