hur det än blir har vi varandra

Studiedag idag, så sjukt gött
dagen började med att mamma och jag åkte till stan och gick på ikea och media markt sen åkte vi hem så kom stoffe och jesper och sen vid fem så åkte vi och lämnade sanna på malkars och då åkte stoffe , mamma, pappa och jag in till media markt och köpte en ny data till mig och så va vi en snabbis på modehuset.
på fredag ska mamma, sanna och jag till modehuset och ha de gött ;)

iaf , så fixade sabina och jag prao plats för ett tag sen , första gången var vi på zorbas , andra gången var jag på fastighetsbyrån hos pappa och nu ska hon och jag vara på Thai Silk , jag måste äta där ngn gång innan vi ska prao för att jag kommer säkert hata de stället efter .

Nu blire att pilla lite med den nya datan och tagga spanska grej i morgon , redovisa mitt rum inför hela klassen, det kan ju inte bli bättre -.-....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0