precis ..

har precis kommit hem från skolan, trodde fan aldrig att dennaa dagen skulle ta slut.

för det första har jag typ dö ont i mina öron och tack vare dom så mår jag as illa och har typ inte kunnat äta något på hela dagen, för det andra så kunde jag inte sova så mkt inatt pga öronen och sen så ..ah massa ..
men en UNDERBAR lillasyster som jag e (a)  så ska jag följa med sanna till malkars och passa ungarna.

hihi, nu ska jag få med mig ngn jävel (puss) till affären så att jag kan köpa choklad och chips.. usch jag har inte råd, har inga pengar kvaaar (a)

Kommentarer
Postat av: vonsan

Stackars liten ont i öronen är inget vidare men du är ju en tuffing. Kramisar

2011-01-27 @ 17:30:23
URL: http://olandsktlantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0